Siuvinetareklama.lt

Produktų pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas Lietuvoje

Lietuvoje prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Prekes pristatome naudodamiesi UAB „Omniva LT” ir AB „Lietuvos paštas” paslaugomis. Perkantiems už 100 € ir daugiau, Lietuvoje prekes pristatome NEMOKAMAI!

Pristatymo būdai ir kainos:

LP EXPRESS paštomatai

Prekes pristatysime į artimiausią LP EXPRESS terminalą - 3.00 €

Omniva paštomatai

Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą - 3.50 € (Paštomatų adresai)

Prekių pristatymas į kitas šalis

Į kitas šalis prekės pristatomos per 5-30 darbo dienų. Prekes pristatome naudodamiesi AB „Lietuvos paštas” paslaugomis. Pristatymui į kitas šalis nemokamo pristatymo nuolaida (perkantiems už 100 € ir daugiau) netaikoma.

Pristatymo būdai kaina:

Lietuvos paštas

Pristatymas Lietuvos paštu - 7.95 €

Pristatymo informacija

  • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
  • Prekių gamybos terminas 1-3 darbo dienos po apmokėjimo gavimo, jeigu nesusitarta kitaip. 
  • Prekių gamybos terminas į pristatymo laiką neįskaičiuotas.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po prekių pagaminimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 5-30 darbo dienų po prekių pagaminimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu pristatymo detalės Pardavėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  • Klientui neatsiėmus prekės iš paštomato / siuntų terminalo per nustatytą laiką – prekės grąžinamos Pardavėjui. Už pakartotiną prekių išsiuntimą Klientui – Klientas padengia prekės grąžinimo Pardavėjui ir pakartotinio išsiuntimo išlaidas (dvigubą pristatymo kainą).
  • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.
Pirkinių krepšelis